Jaki pan, taki Kram
Firma Kram z 30-letnią tradycją z branży opakowań papierowych i kartonowych z polskim kapitałem została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Ambasadorami marki zostali, brązowa medalistka olimpijska w szermierce Aleksandra Jarecka i kajakarz Przemysław Korsak.
Radosław Piesiewicz prezes PKOl powiedział PAP, że umowa została zawarta na lata 2025-2026 i ma charakter finansowy. Prezes firmy Kram Zbigniew Przybysz przyznał, że za decyzją o przystąpieniu do Rodziny Olimpijskiej „stał sport”. – Każdy chce dołączyć do najlepszych. Chcemy reprezentować polski duch walki i zwycięstwa – zaznaczył. Natomiast szpadzistka Jarecka zauważyła, że w jej dyscyplinie nie ma zbyt wielu okazji, aby zostać ambasadorem marki lub pozyskać sponsorów.
Gospodarze konferencji wspomnieli, że do zimowych igrzysk pozostało tylko 395 dni. Wcześniej młodzi polscy sportowcy już za miesiąc wystąpią w gruzińskim Bakuriani (09-16 lutego) w Zimowym Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy. Letnia wersja Festiwalu odbędzie się latem (20-26 lipca) w macedońskim Skopje.
Przypomnijmy, że nie tak dawno Orlen oświadczył, iż nie zamierza dalej wspierać PKOl-u. Wcześniej na taki krok zdecydowały się Tauron, Krajowa Grupa Spożywcza S.A., Enea S.A. PKP Intercity i Polskie Porty Lotnicze.